PotPet Of Yieya :*

Khamis, 2 Februari 2012

Im Sorry Dear :')


Assalamualaikum :'* lame kite tak update blog kan? hehew you alls sehad? dah makan? kay cunnnnn ^^v kay today nak story about that guy in the pocture. My BoboiBoy, My Kerempeng, My Heartbeat :') yeahhhh but our relay is end on 2nd February 2012. kami bersame sebulan lebih je kan? okay then kalau nak tau kenape yieya break dgn Akhmal, korang tanye laa sendiri. takkan itu pun nak cerita kat blog. because it's my personal matters :') Hi Akhmal, I Love You Until My Last Breath. you sendiri ckp mcm ney kan? but Im really sorry sayang. Hope you understand about my situation now okay. don't worry. kite still boleh kwn, boleh contact :') Terima lah kenyataan yg you mesti lepaskan I dgn tgn terbuka. Kita hanya boleh merancang & Hanya Allah yg menentukan :) you yg ckpp kannnn? hehew okay lepas ney take careeee tauuu. jgn ingat kite dah tade any relay, you boleh start balek kerja bodoh dulu you tu okay. Kbyeeeee :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan