PotPet Of Yieya :*

Jumaat, 3 Februari 2012

Please Be Mine Forever.

Assalamualikum sayang-2 yieya ;) Hi, hari ney kite tade mood tau :'( someone please chill me. act sebelum pergi sch tadi kite rase tak sedap hati je. I don't know why. sampai sch je mbr ade, okay standard laa. klau mbr dah dekat dgn kite, mesti kite cool balekk :3 okay continue. haih hari ney boleh hujan pulak. habis kain kasut stokin kite basah. menyirap satuuu :3 dah laa ramai gile budak tolak-2 aku. suro ketuk ketampi sorang-2 kang baru tauu --


okay then boleh pulak nmpk Fahmy lepak dgn perempuan lain kat hujung sane. okay otak aku dah piker bukan-2/ cemburu buta siakk aku ney. haih come on yieya. tade pape laa :') everything will be okay. and time semua dah balek, bus stop kosong. aku lepak sorang-2 kat tepii, dgr lagu je :/ layan perasaan kejap :3 then Fahmy dtg & duduk sebelah. semakk laa kau. aku baru nak layan perasaan --


okay then die tengok je aku tak kelip-2. aku tanye laa die asal pandang-2. tak puas hati ckpp :3 huahua --then aku bangun and masuk dlm sch. masuk clss sorang-2 kejap. pehh seram sioll :p tetiba Fahmy text ; 
ade ape masuk dalam sch? aku tak reply. malassssssss :3 hehew kay then keluar balek. lepak-2 dgn die smpai aku & die dah balekkk :3


okay Bye Fahmy :'* hoho hmm act I saw something dekat leher die. huaaaaaaa korang paham-2 jelaa kan :'( die tau yg aku dah tau pasal kat leher die tu. tapeeeeee yieya. Chilllll :') yieya dgn Fahmy belum ade pape relay lagi. Chill Syahirah :') thanks sape yg sudi baceeeee :') kbyeeeee :'*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan